1. Regisztráció után, már tudok is rendelni?

Igen, természetesen. A regisztráció után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, erre kattintva már indíthatja a rendelését.

Ha esetleg segítségre van szüksége, írjon nekünk az info@spartanshop.hu-ra.

  • Mi a megrendelés menete?

Megrendelés menete a következő:

  1. regisztráljon a www.spartanshop.hu weboldalra
  2. a regisztráció után kap a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt
  3. Tekintse meg az árucikkeket a mérettáblázat megtekintése és a leírás elolvasása után
  4. amennyiben tetszik a termék X-el tegye a kosarába
  5. ha még sem szeretné, ugyan így X-el eltávolíthatja
  6. Megrendelés véglegesítése után, adja meg pontos szállítási címét, illetve itt van lehetősége egyéb megjegyzést, kérést rögzíteni
  7. Amennyiben ez meg van, válassza ki a fizetési és szállítási módot
  8. a fizetésről/ megrendelésről kapni fog egy visszacsatoló e-mailt, itt újra ellenőrizheti a megrendelt árucikkeket, a címet a szállítás módját
  9. a számlát elektronikusan küldjük ki a megadott e-mailcímre
  10. a megrendelt, feladott csomagról a továbbiakban a megbízott futárcég fog tájékoztatót biztosítani
  11. Bármilyen kérdése van, elakadna a megrendelésben, vagy azt módosítaná, jelezze nekünk az info@spartanshop.hu e-mail címen
  • Csak a weboldalon keresztül tudok rendelni?

Igen. Közösségi oldalakon, e-mail-ben, üzenetben leadott rendeléseket, nem áll módunkban teljesíteni.

  • Van termékkereső?

Igen természetesen. A főoldalon, jobbkéz felől, fent találja a kis nagyító szerű ikont. Ott indíthatja a termék keresést.

  • Hogyan fizethetek?

A rendelt termékeket 3 módon is kifizetheti. Utánvéttel a csomagátvétel során, Paylike segítségével, erről bővebb információt itt talál:  https://paylike.hu/ és előre utalással. Az előre utalás banki adatait az ASZF-ben találja.

A bankkártyás tranzakciók során az adataid biztonságban vannak, amiért a Paylike felelős.

  • Hogyan jut el hozzám a csomagom?

A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Erről bővebben olvashat az ASZF-ben.

  • Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
  • A csomagszállítás gyorsasága több tényezőtől is függ, ez elhúzódhat 2, akár 14 napig is. Pl: hova kell szállítani, mikor adta le a termékrendelést (hétvége, ünnepnap, napszak, van-e készleten az adott termék, mennyi megrendelés van Ön előtt, van -e esetleg más a feladás idejét lassító körülmény, járvány, katasztrófa stb..), a feladással iparkodunk. Ahogy a csomagja a kézbesítőnél van, e-mailben értesítjük.
  • Külföldre vállalunk szállítást?

Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem írjon nekünk a: info@spartanshop.hu -ra.

  1. Van -e lehetőségem a vásárlástól való elállási jogomat érvényesíteni?

Igen természetesen, élhet a lehetőséggel 14 napon belül! A termék visszajuttatásának költsége, viszont Önt terheli.  Ennek menetéről bővebben az ASZF-ben írunk!

  1. Tudok-e terméket cserélni?

Igen természetesen!  Van lehetőség méretprobléma, vagy más termére való cserére is. Ennek menetéről bővebben az ASZF-ben írunk!

  1. Van-e lehetőségem, megnézni, felpróbálni a termékeket?

Igen, természetesen, előre egyeztetett időpontban a 1158. Bp. Thököly út 54.-ben

Telefonos egyeztetés:H:P 12:00-14:00 tel.: 3620 501 8489

  1.  Hova fordulhatok, ha bármilyen kérdésem lenne, vagy segítségre van szükségem?

Az elérhetőségeink bármelyikén:

Telefonos ügyfélszolgálat H:P 12:00-14:00 tel.: 3620 501 8489

e-mailben: info@spartanshop.hu