- Regisztráció után, már tudok is rendelni?
Igen, természetesen. A regisztráció után küldünk egy visszaigazoló e-mailt, erre kattintva már indíthatja a rendelését.
Ha esetleg segítségre van szüksége, írjon nekünk az info@spartanshop.hu-ra.
- Mi a megrendelés menete?
Megrendelés menete a következő:
- regisztráljon a www.spartanshop.hu weboldalra
- a regisztráció után kap a megadott e-mail címre egy visszaigazoló e-mailt
- Tekintse meg az árucikkeket a mérettáblázat megtekintése és a leírás elolvasása után
- amennyiben tetszik a termék X-el tegye a kosarába
- ha még sem szeretné, ugyan így X-el eltávolíthatja
- Megrendelés véglegesítése után, adja meg pontos szállítási címét, illetve itt van lehetősége egyéb megjegyzést, kérést rögzíteni
- Amennyiben ez meg van, válassza ki a fizetési és szállítási módot
- a fizetésről/ megrendelésről kapni fog egy visszacsatoló e-mailt, itt újra ellenőrizheti a megrendelt árucikkeket, a címet a szállítás módját
- a számlát elektronikusan küldjük ki a megadott e-mailcímre
- a megrendelt, feladott csomagról a továbbiakban a megbízott futárcég fog tájékoztatót biztosítani
- Bármilyen kérdése van, elakadna a megrendelésben, vagy azt módosítaná, jelezze nekünk az info@spartanshop.hu e-mail címen
- Csak a weboldalon keresztül tudok rendelni?
Igen. Közösségi oldalakon, e-mail-ben, üzenetben leadott rendeléseket, nem áll módunkban teljesíteni.
- Van termékkereső?
Igen természetesen. A főoldalon, jobbkéz felől, fent találja a kis nagyító szerű ikont. Ott indíthatja a termék keresést.
- Hogyan fizethetek?
A rendelt termékeket 3 módon is kifizetheti. Utánvéttel a csomagátvétel során, Paylike segítségével, erről bővebb információt itt talál: https://paylike.hu/ és előre utalással. Az előre utalás banki adatait az ASZF-ben találja.
A bankkártyás tranzakciók során az adataid biztonságban vannak, amiért a Paylike felelős.
- Hogyan jut el hozzám a csomagom?
A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Erről bővebben olvashat az ASZF-ben.
- Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?
- A csomagszállítás gyorsasága több tényezőtől is függ, ez elhúzódhat 2, akár 14 napig is. Pl: hova kell szállítani, mikor adta le a termékrendelést (hétvége, ünnepnap, napszak, van-e készleten az adott termék, mennyi megrendelés van Ön előtt, van -e esetleg más a feladás idejét lassító körülmény, járvány, katasztrófa stb..), a feladással iparkodunk. Ahogy a csomagja a kézbesítőnél van, e-mailben értesítjük.
- Külföldre vállalunk szállítást?
Igen, természetesen. Ebben az esetben kérem írjon nekünk a: info@spartanshop.hu -ra.
- Van -e lehetőségem a vásárlástól való elállási jogomat érvényesíteni?
Igen természetesen, élhet a lehetőséggel 14 napon belül! A termék visszajuttatásának költsége, viszont Önt terheli. Ennek menetéről bővebben az ASZF-ben írunk!
- Tudok-e terméket cserélni?
Igen természetesen! Van lehetőség méretprobléma, vagy más termére való cserére is. Ennek menetéről bővebben az ASZF-ben írunk!
- Van-e lehetőségem, megnézni, felpróbálni a termékeket?
Igen, természetesen, előre egyeztetett időpontban a 1158. Bp. Thököly út 54.-ben
Telefonos egyeztetés:H:P 12:00-14:00 tel.: 3620 501 8489
- Hova fordulhatok, ha bármilyen kérdésem lenne, vagy segítségre van szükségem?
Az elérhetőségeink bármelyikén:
Telefonos ügyfélszolgálat H:P 12:00-14:00 tel.: 3620 501 8489
e-mailben: info@spartanshop.hu